Lehed

neljapäev, 14. oktoober 2010

Heegeldatud amigurumi jänkulaps, üks vahva roosa jänku!

Valmis on saanud väike heegeldatud amigrumi jänes. Sarjast: katsiku kingitused. Tegin juurde ka väikese kollase heegeldatud kingikoti. Kas nummimeeter töötab?




Heegeldatud jänku on 5 cm pikk. Kui siit tundub, et kõik need mänguasjad on valminud mängleva kergusega, siis päris nii see ei ole, sest ma olen hetkel teinud kõik uued variandid, st. katsetamist, proovimist, ümbertegemist jms., aga tulemus, ma loodan, on seda pusimist-nikerdamist väärt! Kasutasin ja olen enamasti kasutanud puuvillast lõnga/niiti, täiteks kasutanud puhastamata vatti.
Minule on kirjutatud mitmeid kirju sooviga saada juhendeid, õpetusi. Ma tahaksin siin tõmmata paralleeli kokkamisega. Mulle meeldiks, kui ma saaksin seda teha reaalajas ja kohas, sest kokaraamatut võid lugeda, sealt järge ajada, aga parem on ikka koos kokata. Vehetult on kõige parem õpetada, juhendada. Siiski, siiski, järgmine postitus on amigurumi hiir, mis mul on juhendina juba kirja pandud ja üks hiir on ka juba näidisena valminud. 
Ka materjali erinevus annab teistmoodi tulemuse, seda näeme ka varsti, seepärast minule just loominguline tegevus meeldibki.



Heegeldatud jänese kõrvu saab ka teistpidi keerata, ehk siis ühes asendis vaatavad kõrvad sissepoole, teises asendis väljapoole, lisab kelmikust.
 

Heegeldatud kott loob meeldiva terviku!

Mõnede piltide keraamilised alused on soetatud Hele keraamikast: www.hele.ee, selline tore pisike salong. Ma ei välista, et teen ka ise varsti käed saviseks, et meenutada toredaid Tartu Lastekunstikooli keraamikatunde, mis olid maalimise kõrval teiseks lemmikuks. Ma tahaksin ühendada klaasi ja keraamika, vaatame, mis välja tuleb.

5 kommentaari:

  1. Kas teeksid mulle ka ühe :D palun

    VastaKustuta
  2. Sul on väga nunnud pisikesed tegelased! Mulle oleks suur au, kui sa oma tegemiste juures minule viitad :)
    Jõudu nunnukeste juurde meisterdamisel!
    Pandamõmmi

    VastaKustuta
  3. Pandamõmmi, viitasin sinu juhenditele. Sa oled nii tublisti neid kirja pannud. Mul on hetkel vaid kaks kirjas, ja kellele siis veel viidata, kui mitte Sulle:)
    Vast kohtume ka kunagi:)nö.päriselus, seniks EDU!

    VastaKustuta
  4. Teen ise ka amigurumisi! Nad on nii armsad! Teil on ka nad päris nunnd :)

    VastaKustuta

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails