Lehed

neljapäev, 30. juuni 2011

Idee-sokisahtel korda + heegeldatud minijõehobu

"Hubane kodu" projekti juunikuu töö:
Väikese tüdruku soki- sukapüksi- ja maikasahtel sai sellise toreda "sokieraldaja". Seda ideed mäletan ühest Pere ja Kodu väljaandest, oma kuus aastat tagasi. Siiani on see olnud teostamata idee. Sokisahtel kipub ikka segamini minema. Kuidas neid asjakesi seal siis kenasti paigutada, et käele mugav oleks ja sahtel ka korralik välja näeks? Ma saan seda siis nüüd katsetada, kas väike laps, kes juba iseseisvalt kenasti hommikul riided otsib, saab sellisest sokisahtlist oma soki või sukkpükstepaari paremini kätte.
Kasutasin sellist kena triibupaberit, aga laineline papp oleks vast etemgi. Esimene katsetus, eks ma proovi veel teisigi variante, juhul kui see end õigustab:) Idee on hea, teostus lihtne, pole vaja muud kui paberit ja klammerdajat.


Heegeldasin ühe jõehobu ka, ikka selles amigurumi stiilis. Ma olen varem teinud kaks jõehobu ja kumbagi mul alles ei ole, seekorde heegeldatud jõehobu on veelgi väiksem ca. 6,5cm pikk. Ma hetkel töötan oma varasemalt valminud mänguasajade kallal, mida ma olen juba teinud, aga mida mul enam pole ja pole ka säilinud mustrit. Miks? Sellest natukene hiljem. See jõehobu jäi mulle hinge, nii ihkasin sellist ka endale:)


Varasemalt olen teinud sellise heegeldatud jõehobu. Nüüdne jõehobu on natukene väikese beebijõehobu moodi:)- Ikka hingega tehtud!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails