Lehed

pühapäev, 12. juuni 2011

Kui Potsataja oli veel väikene...

...siis võis ta minu meelest välja näha nii:


..ja olla tikutopsisuurune, v. a. tema ilusad suured kõrvad. Minu versioon Tšeburaška´st ehk Potsatajast. Ta on paljude lemmik juba lapsepõlvest, aga ta on ka tänapäeval väga populaarne. Tšeburaška on armsake, tema ilme on soe ja nagu raamatusti teada, ta oli väga hea südamega loomake.




Heegeldatud amigurumi stiilis Potsataja on eritellimustöö. Ma esiotsa natukene ikka mõtlesin, kas tehniliselt ma oskaksin nii väikest Potsatajat teha, aga see oli põnev väljakutse. Just nägu oli see, mida pelgasin, aga ta tuligi selline oma suurusele vastava näoga.
Heegeldatud Potsataja on mõeldud võtmehoidjana, aga võib olla ka lihtsalt meene. 
Vot selline sümpaatne tegelane siis, tore multifilm tuleb meelde ja oma lapselegi sai terve Eduard Uspenski raamat ette loetud. Üks paremini etteloetavaid lasteraamatuid üldse. Väga soovitan.

5 kommentaari:

  1. Äge numpsik! :) Esimene mõte enne teksti lugemist oligi kohe "Potsataja"! :)

    VastaKustuta
  2. Tänud! Potsataja võib seega õnnestunuks lugeda, kui juba ainuüksi piltide järgi on aru saada, kellega tegu:)

    VastaKustuta
  3. OOO,nii nummi mul on endal ka kodus 3 potsatahat noo naad on nii armsad suurte kõrvadega!

    VastaKustuta

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails