Lehed

neljapäev, 2. juuni 2011

Pisikesed mänguasjad - tigu tigu tigu:)


Heegeldatud amigurumi teod on ühed minu lemmikud, nad on ühtaegu tähtsate nägudega, armsa pilguga, mõnusalt keerdus ja alati rõõmutoovad. Siin fotol olen kasutanud ühte ja sama mustrit, väiksemast saab teha ka prossi, tema kehas on vähem villa:) Suurem on 8 cm pikk. Kasutasin taakord 6mm suuruseid plastikust nö. turvasilmi ja täiteks villa. Tehtud on need heegeldatud teokesed puuvillasest lõngast ja kasutatud 1, 25 mm ja 2mm heegelnõela. Ma katsetasin nüüd ka erinevaid värve, et igal ühel oma nägu ja tegu.
Üks faktike veel. Heegeldatud tigu mahub peopeale kenasti ära, aga ridu, mida heegeldada on 70:), lisaks tundlad.
Ma teen üldjuhul väga väikeseid heegeldatud mänguasju. Inimesed imestavad neid nähes, et nad ikka nii väikesed on. Ja veel toredam, et vahel juhtub nii, et kuigi neid soovitakse kinkimiseks, siis see, kes esimesena neid hoiab, see need ka endale jätab:)


Sellised suve alguse teod siis!
Ilusat suve algust ka kõikidele blogi külastajatele! Suvel ilusad ilmad ja ilus loodus, loomakesed kolivad fotodel vahest ka õue:)

2 kommentaari:

  1. Kas jagaksite mustrit?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tere Berit, teo muster on olemas, see konkreetne muster on tasuline. Huvi korral palun kirjuta mulle: Laura.Sillar@gmail.com

      Kustuta

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails