Lehed

neljapäev, 11. aprill 2013

Heegeldatud karud ja kaktused

Kõigepealt, sain toreda tunnustuse osaliseks, minu karukesed valiti ajakirja Knit Today (UK ajakiri) märtsi kuu numbri rubriiki "Parimad Ostud".
Hetkel töötan uue karu kallal, kus ma soovin jalad ja käed ning keha teha eraldi osadena, mis annaks heegeldatud karu käpakestele ja jalgadele liikuvuse.
Vaatame, kas õnnestub, foto töö käigust on siin:

Alguse sai see karu just nendest jalgadest, mis on juba tükk aega tagasi valminud - nad said tõeliselt paksukesed, aga väga armsad ja natukene suurema karu tegemine on igati uus kogemus. Siingi proovin lähtuda lihtsast, klassikaliset joonest. Kusagilt on mälusoppi jäänud pilt, kus lapsuke hoiab karu mõnusalt kaenlas ja karukese jalad vahvalt kõiguvad.

Ja vahepeal olen ka heegeldatud kaktuseid valmistanud. Väike koduses miljöös tehtud pildistamine Edyth Raamatu poolt:





Ja paar lähemat fotot ka. Nad on paljukesi toredad:


Savipotid on diameetriga 4,5 kuni 5,5 cm. Mõnedel heegeldatud kaktustel on tillukesed lilled, mulineega heegeldatud. Täidetud on nad lambavillaga ja heegeldatud on neid ca. 3 nädalat ja savipotte ei nühkinud ma ka mitte vähe aega, sest tehas ja pood k.a panevad sinna koodiriba ja hinnasildi sellise liimiga, mis näikse olevat igavene... :)


Ja nii ma vaikselt toimetan ja loodan siis varsti uut karu ka esitleda. Kena kevade algust kõigile.

1 kommentaar:

  1. Palju õnne ! Karud ju imearmsad ja tunnustust väärt ! Jõudu ja jaksu !

    VastaKustuta

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails