Lehed

esmaspäev, 9. november 2015

Vabaheegeldus ja Amigurumi Mänguasjad




 

Vabaheegelduses kleidike ja Amigurumi kass

Tahtsin proovida vabaheegeldust, et korraks tulla välja nö. matemaatiliselt täpsest amigurumist. Vahelduseks, lõõgastuseks, nautimiseks. Marianne vabaheegelduslaager andis võimaluse "lasta vabaks". Ma panin kokku amigurumi ja vabaheegelduse, tulemust näete siin.
See kassike on minu uus disain, esimene katsetus, olen seda natukene muutnud, uuest kiisust tuleb juttu järgmises postituses.







Amigurumi Jänku ja vabaheegelduses mütsike. 

See jänkuke seisab mul alati suure toa raamaturiiulil. Tegin talle nüüd sooja mütsi ka pähe! Ja on üks porgand, mille ka tegin juba aastaid tagasi. See imepisike porgandike kord kaob ja siis ilmub taas välja :)



Kleit ja vabaheegelduses taskukaunistused

Mu tütrel on selline armas minimalistlik kleit, tegin juurde natukene minimalistlikku vabaheegeldust, lisasin ka mõned pärlid.
Ma ei ole varem kunagi vabaheegeldust proovinud, aga oli lõbus. Mulle endale meeldivad suured vabaheegeldused: vaibad, padjad, seinapildid jms.





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails