Lehed

neljapäev, 9. mai 2013

Proovin midagi uut: kaelakeed

Neid asju ju, mida olen mõelnud teha aastaid on palju, küllap teilgi, rahakoti rauad ootavad vist juba kolm aastat. Viimasel ajal olen natukene "nugistanud" kaelakeede kallal. Mõned kiired fotod, et millega hetkel tegelen. Lisaks sain valmis oma heegeldatud karukese, koguni kaks, millele tehtud ka muster. Lähemalt minu teises blogis: http://happyamigurumi.blogspot.com
Kaelakeed on mõeldud mitmeks ostatarbeks ja ma räägin nendest ka veel natukene lähemalt, kui kõik mu esiotsa plaanitud kaelakeed on valmis. Nad tulevad kõik erinevad, ma kasutan nahka, vahtrapuidust ülisiledaid, aga lakkimata kuule, osad kuulid on nö. üleheegeldatud puuvillase lõngaga. Kasutatud on 1,5 nr. heegelnõela. Mõnel kaelakeel kasutan ka nö. lisavidinat (kas puidust või bambusest jne.)
Kaelakeede eesmärk on rohkem olla lastele ja ka beebidele mõnusaks kaaslaseks, mida siis vajadusel uudistada kui ollakse kohas, kus näiteks peab istuma ühe koha peal, aga beebike tahaks juba minna omale meelepärases suunas. Lisaks võiks neil olla pisut arendav pool ja ka abilise ülesanne nt. rinnaga toitmisel. Üks käsi lapsukesel ju alati vaba (ja tean omast käest, et siis oleks hea olnud midagi kaela panna). Minu esimene laps kruttis siis minu juukseid ja teine laps ajas kätt mu kaenla alla :) - no oleks olnud siis selline kaelakee toitmise ajaks, oleks vast see kruttimine ja mudimine ära jäänud :)
Hetkel siis valmis kolm fotot esimestest katsetustest:




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails