Lehed

kolmapäev, 21. august 2013

Heegelatud Elevandid

Tere,
Suvi on olnud Eestis täies hoos ja ainult rõõm, et on ilma antud, nagu öeldakse...

Heegeldatud elevandid

Tahaksin näidata ka suviseid tegemisi. Olen töötanud siin ühe uue mänguasja disaini kallal juba kuid. Selleks on mõnusalt kaissuvõetav elevant, kellel pikkust ca. 25 cm. Olen teinud 2 versiooni ja üks seelikuga elevant on töös.
Kõik algas sellest eskiisist ja ma näitan vahelduseks kõige kõige esimest joonistust, millest kogu asi alguse sai ja millest sündis uus mänguasi - heegeldatud elevant. Ma tahtsin, et pea ja lont oleks ühes tükis ja et mänguasi oleks mõnusasti kaisutatav. Elevandi tegemise mõtted olid juba ammu peas, aga siis tuli väike tüdruk Nelli, kelle jaoks ma esimese elevandi tegin.

Elevant Nelli

Nellile tegin pähe ka peapaela koos roosiga.



Ja ükski elevant ei ole ilma mõnusa sabata, see on ka täiesti olemas. Kõrvadele lisasin veel vildist kettakesed. Ka silmad ma maalisin ise, natukene sädelevad ja lillakad.


Elevant Mio

Teine elevant sai nimeks Mio ehk tõlkes minu. Ja see läks minu pojale. Nüüd on emme tehtud mänguasi tema lasteaia une mõnusaks kaaslaseks. Täpselt paraja suurusega, jalad -käed mõnusalt kõikumas.


Elevandid on tehtud Katia Bamboo lõngast ja jätkuvalt kasutan numbri paari võrra väiksemat heegelnõela, et mänguasi jääks kena heegelkoega.




Teine versioon elevandist on natukene pikemate jalgade ja kätega. 
Ja elevandike käis meiega ka eile rannas kaasas, siin ta istub kotis, õhtupäike paitamas pead. 


Ja kui keegi sooviks sellist elevanti ise teha, siis muster on ka varsti saadaval ja annan sellekohast infot ka blogis. Kellel huvi, hoidke silm peal. Tänud!
Ja veel uudiseks, varsti saab taas kursustel ise teha ühe mänguasja. Alustan septembrist. Ühe mänguasja tegemine võtab küll päevi aega, aga see on seda väärt, sest lapse rõõm on suur. Ja õppida midagi ise tegema ja selle läbi ka kellegile rõõmu valmistada on ju tore!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails