Lehed

reede, 20. veebruar 2015

Amigurumi Kursus: ABC, 14 märts

Tere kõigile käsitööhuvilistele!
Ma viin läbi ühe kursuse, mis leiab aset 14. märtsil, Tatarti 25, Tallinn, 12-18.00, see on laupäevane päev.
See kursus on mõeldud neile, kel huvi mänguasjade maailma vastu ning soov õppida neid ise valmistama.
Mida õpime? Omandame terve päeva jooksul nö. amigurumi ABC, kuidas alustada, kuidas ringselt heegeldada, kuidas kasvatada, kahandada, kuidas värvi vahetada, kuidas toppida ja osi kokku õmmelda. Selleks võtame amigurumi teo mustri, mis võimaldab kõik etapid ära õppida ja näitan ka väikeseid nippe, kuidas ilusat tulemust saavutada.
Mänguasjade maailm on imetore ja kindlasti tuleb mänguasjade valmistamise oskus kasuks ja on toredaks meelelahutuseks! Miks mitte ise valmistada kingitusi ja meeneid? Ma pakun läbi selle kursuse võimalust seda maailma avastada.


Toimumise koht: Tatari 25, Tallinn, Tatari söögituba nähes olete õiges kohas.
11.00- 18.00 Lõunale saame minna lähedal asuvasse kohvikusse.
Kursuse hind: 26 eurot (tasumine kohapeal)
Eeldus osalemiseks: Kinnissilmuse heegeldamine
Mida kursuse hind sisaldab?
Kursuse hind sisaldab juhendamist ning kõiki materjale: ühe paari turvasilmi, mänguasja täitematerjali ja ühte pdf formaadis mustrit. Ka heegelnõelad laenutan kohapeal.
PS! Kohapeal on võimalik osta endale edaspidiseks nii mänguasja silmi kui ka täitematerjali.
Kui on küsimusi, küsige julgesti. See on suurepärane võimalus õppida midagi ise tegema.




Minu töid ja tegemisi saab jälgida ka Facebookis ja mu teises blogis: olen mänguasju teinud ja disaininud juba üle viie aasta ja olen heal meelel nõus oma teadmisi edasi andma ja ka teisi õpetama.

Kohtumiseni!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails