Lehed

laupäev, 22. november 2014

Ootan külla :) Klubisse! 6 detsember

Tere kõigile. Mul on üleskutse neile, keda ma olen juba nii klubis kui ka kursustel näinud, kui ka neile, kellega olen juba vaata et aastaid meili teel kirjutanud, et saame kokku! Kohvitame, jutustame, vaatame, mis keegi teinud on. Kokkusaamine toimub 6 detsember Tatari tänav 25, kella 12-st kuni kella 15-ni. Koosviibimisele võib kaasa võtta ka väikest näksi.
Omalt poolt toon kaasa ka mänguasja täitematerjali ja mis peamine, mänguasja silmad, et kõik, kes soovivad, saavad oma käega valida. Toon ka nn. erisilmi, mida on keeruline pildistada. 
Mul on ka üks palve. Eelmisel aastal me tegime kõik koos üsna edukalt ka "Jõulud haiglas" projekti raames omatehtud mänguasju lastele, kes peavad jõulud haiglas veetma. Palun taaskord oma tublide käsitöösõprade osalust. Pakid lähevad haiglatesse üle Eesti, pakkide komplekteerimine toimub Tallinnas, et need siis meie tublidele päkapikkudele üle anda. Mina olen ka sellel aastal "köögi poole peal". Oleksin tänulik. Ja mänguasjad ei pea üldse olema ainult heegeldatud. Nii vahvaid ja stiilseid mänguasju tuli ka eelmisel aastal. Isegi käevõrusid ja kaelakeesid. Miks ka mitte :)


Väga tore koosviibimine oli, isegi nii tore, et ununes fotojäädvustamine :) Uuel aastal uue hooga!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails