Lehed

kolmapäev, 9. detsember 2015

Heegeldatud Karu: Traditsioonid ja Amigurumi

Karukunst

Olen vaikselt õppinud karu tegemise kunsti, nii nagu seda tehti varemalt, mohäärist kuni saepurutäiteni välja. Tahaksin näidata oma päris esimest karu, kus ühendasin heegeldamise ja vanad võtted.
Karu on heegeldatud amigurumi stiilis. Karu osad on liikuvad: nii käed, jalad kui ka pea. Kasutasin siis spetsiaalseid ühendusdiske. Silmad on klaasist ja täiteks enamasti saepuru. Nina on tikitud ja nägu, käpad mõnevõrra toonitud. Kelluke ja paelake kaelas on vanendatud, annab natukene vintage karu hõngu. Sellise karu tegemine on ajamahukas tegevus, aga ma olen oma esimese karuga üsna rahul.

Mul meenub üks seik ajast mil olin väike ja elasin Tartus ja kui mänguasjamuuseum asus veel vanas kohas (oli suur punane telliskivihoone Toomemäe küljel). Mul on siiani meeles see emotsioon ja üks kaader, kus vaatan miniatuurseid mööbliesemeid nukumajas.Võisin olla eelkooliealine. Ja viimastel aastatel, kuigi olen juba suur tüdruk, on see mulle taas meenunud. Mänguasjade maailmas on oma seletamatu muinasjutuline hõng.



 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails