Lehed

kolmapäev, 21. detsember 2016

Jõulud haiglas: kinkides oma aega!


Jõulud haiglas on Naerata Ometi MTÜ poolt ellukutsutud ettevõtmine. Jõulurõõmu viimist haiglasse toetavad mitmed ettevõtted. Juba neljandat aastat on tublid Eestimaa naised panustamas isetehtud mänguasjade näol neid lapsi, kes on sunnitud pühad haiglaseinte vahel veetma. Sellel aastal soovin aga erilist tähelepanu pöörata inimestele, kes isetehtuid mänguasju annetavad.  Fotol on näha pea 130 mänguasja, kokku õnnestus mul koguda ja üle anda päkapikkudele 137 mänguasja. See on imeline tulemus alustatud 30 isetehtud eseme kõrval, mida suutsin kokku koguda neli aastat tagasi. Kes need inimesed on, miks nad seda teevad? Ma küsisin seda ka endalt! Ma laenan Ennikese sõnu, kes on mitmeid aastaid, nagu ka paljud teised, mänguasju teinud ja neid siis annetanud ka selle projekti tarvis. Ma arvan ka, et see kuulub inimeseks olemise juurde, see on see elusus, mis näitab, et paljude halbade asjade kõrval, on olemas häid asju ja häid inimesi. Meil kõigil on vaja soojust ja märkamist, meil on vaja aega. Mis veel saaks olla parem kui kingitus täiesti võõralt inimeselt, kes soovib su tuju tõsta! Iga selline ettevõtmine tugevdab Eestit! See on kellegi aeg, mille me kingiks teeme ja saame. See on nii, et kui sa kingid, sa saad. Mulle tuli ka üks kiri, kus inimene ei olnud midagi varem annetanud ja oli ise ka meeldivalt üllatunud, kui hea tunde see tekitab. Ma tahan tänada just neid toredaid Eestimaa inimesi, kes mu algsest ideest, kinkida midagi isetehtut lastele, kinni on võtnud ja seda igati toetanud. Mul on rõõm ja au. Ma tänan ka neid inimesi, kes ei pidanud vajalikuks end tänada galeriis foto näol! Rõõm ka sellest, et üks annetaja on naine, kes ise oli oma lapsega kingisaaja rollis. Üks tõestus sellele, et asi on õige. Ring, kus märgatud märkab teist, kinkides talle oma aega,  on ülim au. Isetehtu on aeg! Nagu ma oma FB lehel kirjutasin: Sellel aastal! Poolteist kuud koordineerimist ja kogumist, meile ja pakke, pilte ja silte, väikseid ja suuri, triibulisi ja täpilisi, niisuguseid ja naasuguseid...vägev...kokku 137...sära haigla seinte vahele...tänudega kõikidele panustajatele...
Mänguasjad lähevad kõikidesse Eestimaa haiglatesse! Jõudu päkapikkudele, kes selle rõõmu kohale viivad! Ma soovin häid pühi kõigile ja kui Sul on võimalik märgata, märka! Ära unusta ka ennast, sest sinust algab kõik! 

klikka julgelt fotole, et näha suurt pilti :)

1 kommentaar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails