Lehed

teisipäev, 12. november 2019

Heegeldatud jõulud "Ühe kommi sokk"


Heegeldatud jõulukaunistused - Ühe kommi sokk või suuremgi


Valmis on saanud täitsa uus muster. Inglisekeelne põhjalik õpetus koos pildimaterjaliga saadaval minu Etsy poes: Tinyamigurumi 
NB! Muster on saadaval ka eestikeelsena!  Selleks saada mulle eraldi meil. 

Heegeldatud sokike on väike jõulukaunistus või ehe kuusele riputamiseks. Varsti hakkavad päkapikud käima, tore ühe kommi sokk. Suurepärane idee väikeseks jõulukingituseks, neid ikka jõuluajal vaja. Mul on juba 4 tükki kingitud, kuigi alles novembri algus. Imehea kingitus. Soki heegeldamiseks ei kulu palju aega. Võib olla esimene sokk nõuab rohkem keskendumist, aga järgmisi  on juba eriti mõnus heegeldada. Vahvaks teeb sokid veel see, et jõulutoone saab kombineerida just nii nagu meeldib. Punane päkaosa ja valged triibud sääre osas või hoopis vastupidi, punase-rohelise-valge kirju. Mulle meeldib eriti roheline, mis on inglise keeles holly roheline, meil on ta astelpõõsas. Heegeldatud soki suurust saad muuta väiksemaks ja suuremaks, kui kasutad erineva suurusega heegelnõelu ja lõngu. Mina olen teinud mustri ringselt heegeldades ja meeldib kui silmused on kenasti tihkelt, seega alati võtan heegelnõela vähemalt numbri võrra väiksema kui tootja soovitab. Ühe kommi sokid on tehtud 2.5 (3mm) heegelnõelaga ja selleks on vaja lõnga, kus 50.grammis on umbes 150 meetrit, mina kasutasin nt G-B Wolle No1 akrüüllõnga ja kui soovid suuremat, siis 4,5mm heegelnõelale sobib hästi lõng, kus 50.grammis on umbes 70.meetrit nt Lanagold Plus 





Jõulusoki kaardi tegi Studyelise 
Midagi isetehtut kinkida on ikkagi tore, ma leian. Need heegeldatud jõulusokid võiksid ju meeldida kõigile: lastele, noortele, emadele, isadele, õpetajatele ning treeneritele, sõbrannadele, sõpradele, päkapikkudele, ka heategevuseks.  Eriti hea meel on mul selle üle, et ka noored tahavad heegeldada, oma jõulusoki on heegeldanud juba mitu noort inimest vanuses 10-12. 



Kellel on muidugi tahtmist ja pealehakkamist, soovi ning indu teha midagi veelgi suuremat, siis alati on vahvad isetehtud karud ja mis jõul see on ilma notsuta. Minu karud ja kolm notsut.







Mulle meeldib, kui on aega ja aega tuleb võtta, kui muidu ei saa. Jõulud on suurepärane aeg mõtlemiseks ja mõtestamiseks. Ma näen mustrite tegemisega palju vaeva ja tore, kui keegi näeb palju vaeva, et mänguasi valmis heegeldada. 

Kui keegi soovib jõulusoki heegeldamise koolitust, siis kirjutage mulle. Koolitus kestab 3 tundi.  Grupi suurus kuni 6 inimest. Koolitusi viin läbi Tallinnas. Hea ühistegevuse mõte väiksele seltskonnale.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails