Lehed

reede, 29. november 2019

Jõulud Haiglas 2019


Jah. Naerata Ometi MTÜ viib juba 11.aastat jõulurõõmu kõikidesse Eestimaa haiglatesse. Selle raames on juba 7.aastat käimas mänguasjade kogumise aktsioon "Lapsele isetehtud mänguasi". 
Ma olen seda projekti täismahus vedanud 5.aastat, eelmine aasta oli meil tubli abiline Ennikese näol, kes sellel aastal võttis enda kanda kogu mänguasjade kogumise ülesande. On aeg mu "lapsuke" edasi anda. 
Projekti taustast ja minu seosest sellega. Tuleb tagasi minna 8.aastat. Otsiti kedagi, kes teeks heategevuslikus korras näomaalinguid, NO oli väljas oma meeskonnaga Ilumessil. Pakkusin end appi. Sealt see kõik algas, minu vabatahtliku töö Naerata Ometis. 
Siis mul tekkis idee hakata koguma isetehtud mänguasju lastele, kes peavad pühad haiglas veetma. Alustasin oma tuttavatest ja kappasin mööda linna ringi. Alustasin vist ca 30 mänguasjaga. Sellest on kokkuvõtvalt juttu Jõulud haiglas 2018 
Aastate jooksul on tulnud paljud selle algatusega kaasa, aastal 2017 oli minu kodus, jõulueelsel ajal , üle 700 asuka. Video Töid oli suurepäraseid! Alates heegeldustest kuni puidust doominoni välja. Eelmine aasta jõudsin olla ka haiglas päkapikk: 2018  
Uskuge, see on lastele, noortele ja peredele abiks. Palju head energiat. 
Mul on hea meel, et selline algatus sai kunagi ellu kutsutud ja ikkagi, parim selle juures on loodusseaduse toimimine: kui keegi saab märkamise osaliseks, siis on suur tõenäosus, et ta märkab ka teisi. Mänguasju hakkas tulema ka inimestelt, kes olid pühade ajal haiglas. Kuidas Sina saad panustada? Kui teed ise mänguasju, siis võta ühendust. Kui saad ajaliselt või rahaliselt panustada, siis vaata Naerata Ometi kodulehele! Naerata Ometi meeskond teeb suurepärast tööd, panustades oma aega, raha, füüsist ja vaimu nende jaoks, kes seda vajavad! 




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails