Lehed

neljapäev, 18. veebruar 2010

Kaelaehe- mummukee


Mulle väga meeldivad igasugused nn. üleheegeldatud asjad. Ma tean, et alates kividest kuni klaverini välja on tehtud sellist kaunistavat tööd, tavalisest käsitööst kuni disainini välja. See on päris põnev. Saab kasutada erinevast materjalist kuule, siin olen kasutanud Tiimarist ostetud palle (ma ei teagi hetkel, mis nende õige nimi on), eelistasin neid puidust kuulidele, sest nad on kergemad.  Mummude tegemine on suhteliselt lihtne, ainuke asi, et siis peab ühe mustri üles kirjutama ehk kuidas sa ühte tegid, et teised tuleksid samasugused, kõik need kasvatamised ja kahandamised. Ma olen alati mummukeed heegeldanud nii, et ma ei katkestagi niiti vaid teen kõik ühes tükis ja teine asi, et teen pool mummust valmis, siis panen kuuli sisse ning seejärel heegeldan peegelpildis lõpuni.







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails