Lehed

esmaspäev, 7. veebruar 2011

Eriline mänguasjapross - erkroheline amigurumi jänes

 

See sünnipäevakingitus sai alguse sellest erkrohelisest materjalist. See on selline "üle vindi" materjal, ta on läikiv erkroheline, toon, mida looduses ei esine. Vaatasin seda lõngatokki ja mõtlesin, et ma soovin sellest nö. sobimatust materjalist teha midagi erilist. Vahel, kui minna "üle vindi" on tulemus väga meeldiv. Näiteks must, läikiv riietus ja selline heegeldatud mänguasjapross rinnas ja muid aksessuaare polegi vaja - inimene on ehitud:). Lisaks on ta piisavalt mänguline ja ka originaalne ehe. Heegeldatud jänest kaunistab veel omakorda valgete kivikestega pärl ja roosa sametpael. 
Omaette töö on sellise tooni pildistamine. Ehk kohtate teda:)

5 kommentaari:

  1. Väga sümpaatne jänis.
    Mul tekkis küsimus, kust selliseid väikeseid musti silmi leiab?
    Poodides olen näinud ainult suuri või siis neid liikuvaid.

    VastaKustuta
  2. Tänud! Pean ikka KKK- korduma kippuvad küsimused tegema:) Olen siiani ostnud Abakhanist, ka neid kõige väiksemaid. Poeti valik erinev. Olen tellinud ka Abakhani e-poest. Uudiseks võib olla niipalju, et paari nädala pärast jõuavad välismaalt minuni ka mänguasja silmad(safety eye tüüpi), mida Eesti poodides ei ole. Annan sellest siis blogi kaudu teada!:)

    VastaKustuta
  3. Superarmas! Mulle väga meeldib see uuenduslik idee selle juures, et see pole mitte mänguasi, vaid PROSS!!!

    VastaKustuta
  4. See jänku ju kohe kutsub enda koju tooma.
    Kas sa mulle ka midagi sellist meisterdaksid? Mõne prossi erineva loomakese näol? Hinnas saame kindlasti kokkuleppele ;)
    Jõudu ja jaksu sulle uute loomakeste meisterdamisel.

    VastaKustuta
  5. Kadri, tõesti vist hetkel need eriti väikesed silmad otsas (Abakhanist), mina kasutasin siinses töös 4,5mm. suuruseid silmi. Siis tellin neid ka ise juurde! 4,5mm on olnud kõige väiksemad silmad, mida olen kasutanud. 3mm silmi tehakse ka:)

    Krentu, ma tänan. Vaatasin nüüd ka Sinu blogi taas ja mida näen, ka prossilainel:)Väga armas.

    Astraco, sinule kirjutasin kirja:)

    VastaKustuta

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails