Lehed

esmaspäev, 9. mai 2011

Heegeldatud kaktused!



Blogi päises olevad kaktused saavad nüüd väikese oma loo. 
Oma esimesed kolm kaktust tegin oma emale, talle väga kaktused meeldivad. Ja tundub, et päriskaktused ja käsitööna valminud heegeldatud kaktused sobivad kenasti kokku.
Ma ei ole ühtegi heegeldatud kaktuse mustrit üles kirjutanud, mis tähendab seda, et iga kaktus on omatte loometöö. Nii mulle meeldib. Luua.


Ma tegin ka esimese kollektsiooni lilledega kaktuseid, unustamata lihtsust. Üks pisike värviline õis. Materjal. Ma armastan erinevaid materjale. Kasutasin nii puuvillast kui ka peenvillast lõnga,  samuti tallemohääri ja siidisegu. Minu jaoks on lõng mingist hetkest rohkem kui lõng. Lillega kaktused valmisid nii, et segasin kahte lõnga kokku, nagu värvi. Sain uue tulemuse. Heegeldatud kaktuste sisuks kasutan 100% lambavillatäidet.


 Ja üks "red hot"- üleni punane kaktus valmis ka, see mulle väga meeldib, selline vürtsikas ja tulitav:)



Kaktused on minu hinnangul suurepärased dekoratiivesemed, lastele meeldivad nad ka. Miks mitte kasutada kaktust ka nõelapadjana.

6 kommentaari:

  1. Väga vahvad kaktused! Mulle väga meeldivad need.

    VastaKustuta
  2. Väga vahva, et meeldivad. Ilu nõuab valu, nagu öeldakse, pärast 18 kaktuse valmist olid sõrmed päeva-paar plaasterdatud:)- ikkagi kolm nädalat heegeldamist!

    VastaKustuta
  3. Äkki teeksid õpetuse ka. Ilusad need kaktused. Aasta läbi ilusad ja kastma ka ei pea.

    VastaKustuta
  4. WraithWolf, äkki ma kunagi jõuangi ühe kaktuse mustrini, hetkel on katused sellised tõeliselt loomingulised kaktused:)

    VastaKustuta
  5. Väga ägedad :)Võibolla polegi ühtegi õpetust vaja lihtsalt loominguline töö.

    VastaKustuta

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails