Lehed

esmaspäev, 12. september 2011

Amigurumi merihobuke - armas olevus!



Pisikene amigurumi merihobukene!

Meri on mulle väga hingelähedane ja meremaailm on nii põnev. Alustan uut projekti, nimelt tahan teha uued meretemaatilised seeriad. Meri (ookean) on avar ja lai - täis uskumatuid värve ja tegelasi.

Alustasin väikesest beebi merihobust. Uskumatult ilus veeloomake. Neid on kümneid erinevaid liike.Väga põnev lugemine: Seahorse
Minu amigurumi beebi merihobu on helesinist värvi ja 6mm turvasilmad on ka sinise sädelusega (turvasilmad mänguasjadele). Väiksed seljanupsud tegin helekollased. Helesinine merihobuke on heegeldatud puuvillasest niidist ja lambavilla täitega. See merihobuke vormub tõenäoliselt prossiks. Mulle meeldib kui pisikestest heegeldatud mänguasjadest saavad aeg-ajalt ehted. 

Merihobi koosneb 10-st osast. Kõik nad eraldi heegeldatud ja kinnitatud. Minu väikeste heegeldatud loomakeste viimistlus võtab vähemalt sama kaua aega kui nende osade valmisheegeldamine. Pisikesed nad on, aga sellised nad mul on:).
Esimene variant oli selline ja läks tillukesele tüdrukule kingituseks. Kahe aastase käemotoorika arengule ka kasulik.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails