Lehed

kolmapäev, 30. mai 2012

Natukene...

"Kaktused kõnnivad KUMU´sse" või KUMMU, nagu ma taamal asetsevat maja hellitavalt hüüan:)
Kumu restorani ja kohviku poolel oli inimestel päris lõbus vaadata, kuidas ma oma katuseid muudkui üles rivistasin.



"Käsitööga tööle" projekti näituse foto, minu nurgast. Siin on ka Piret Kuke torbiknukud:)
Natukene usse, porgandeid, marakaid, lepatriinusid, jänkusid.


Ja siin ma kõnnin Vanalinnas. Õnneks on veel selliseid lõngapoodide hulle, üks neist "sõltlastest": Piret tabas mind ka fotokaga.


Ja vana arm ei roosteta... Väisasime ka Kadri Jäätmat, keraamikut Katariina Gildis.


Prossid, mis on kui tillukesed mänguasjad. Siin kaunistab üks ornaž jänkuke käekotti.
Ja selliseid prosse teha on omamoodi hullumeelne, sest nad on nii tillukesed. Õmblemist on ikka omajagu...


Üks vahetusprojekt: lammas, kaktus käsitöövahendite hoiupesa vastu.
Autor: Kadri
Siin juba natukene minu oma kraami sees. Suvi ju tulekul ja randa vaja ikka kogu asjandus kaasa tassida. Siin valmib üks porgand. 
Porgandi heegeldamist sai proovitud ka nn. proovikursusel õpetada ja õnnestus.


Ma loodan ilusat suve ja soovin teilegi sama. Ja tahaks nüüd natukene ka joonistada:) Ehk...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails