Lehed

kolmapäev, 15. august 2012

Värviline amigurumi tigu



Amigurumi teo mustrist


Ma räägiksin natukene oma amigurumi teost ja selle mustrist.
Ma tegin kaks uut heegeldatud tigu. Ma olen seda tigu teinud nüüd juba aastaid, küll mitte palju, aga mõned siiski. Nüüd, mil mu muster on ka suurimas amigurumi mustrite saidil: http://www.amigurumipatterns.net, tundus mulle, et ma tahan ka ise neid tigusid uuesti teha. 
Ma polnud ammu teinud neid tigusid. Amigurumi teo muster oli kõige esimene muster, mille ma tegin ka teiste jaoks (tehes oma Etsy poodi: TinyAmigurumi ) ehk mille ma kirjutasin üles. Kõige esimene katsetus oli vist juba aastal 2010: väikesed heegeldatud amigurumi teod. Mitmeid versioone sai tehtud, nii suuremaid kui ka väiksemaid (disain on jäänud samaks), nüüd olen jäänud originaalversiooni juurde, mis mulle ikkagi enim meeldib. Soov oli teha sellist tigu, mis oleks ühes tükis ja siis ma tulingi selle idee peale, et ta võiks olla nö. rullitud ehk keha ja pea on ühes osas heegeldatud. Hea on see, et kuigi mina teen tavaliselt väga väikeseid mänguasjasju, siis see muster võimaldab kasutada ka suurema suurusega heegelnõela (kasutatud kuni 3,5mm heegelnõela). Ja üks asi vajab veel mainimist, kui keegi soovib ise heegeldada endale sellist tigu, et tigu valmib üsna kiiresti ja sobib ka algajatele ja taasalustajatele. Vähemalt ma julgen seda omaenda mustritest enim soovitada. Tigudel saab kasutada erinevaid värve kus soovi ja millal soovi.
Muster on ka eestikeelsena olemas: amigurumi tigu pdf , mulle võib ka otse kirjutada:Laura.Sillar@gmail.com

Miks heegeldatud teod mulle meeldivad?


Amigurumi tigu on siiani mu populaarseim muster.  Ju siis on miskit selle heegeldatud teo juures sellist, mis inimestele meeldib, isegi siis, kui teod looduses ei pruugi meelida.
Sellised väikesed heegeldatud teod on toredad dekoratsioonielemendid nt. palmidel ja vahva on neid kinkida, kui inimene peab lugu isetehtud kingitustest ja saaja käsitööst. Samuti meeldivad nad väikestele lastele ja tundub, et just seepärast, et nad on tegelikult väga lihtsa välimusega. Kastanid on ka väga lihtsa välimusega, ikka ja jälle tahad neid kätte võtta, ju on nende väikeste keerutigudega sama lugu :)





suurus: ca. 7cm
heegelnõel: 1,5 keha jaoks ja 1,25 tunnalde jaoks
(originaalmustris nr. 2 heegelnõel keha heegeldamiseks)
täide: lambavill
silmad: turvasilmad 6mm mustad silmad
lõng: Hanna Cable, G.B. Wolle

Mis veel teoksil?
Ma teen karusid, kaisukarusid ja olen teinud kaks kallistusjänkut. Kallistusjänku muster on varsti inglisekeelsena ka saadaval.

1 kommentaar:

  1. Armsad teod, ilusad värvilised ja rõõmsa olemisega. Mul ka praegu mänguasjade tegemine käsil... aegajalt tuleb suur tahtmine jälle mänguasju meisterdada.

    VastaKustuta

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails