Lehed

neljapäev, 8. november 2012

Heegeldatud kutsud!

Kes on nüüd minu blogi jälginud, siis teab, et selliseid heegeldatud kutsusid olen ma ka varem paar tükki teinud. Nüüd natukene suuremad koerad. Kasutatud Katia Bamboo lõnga ja Madame Tricote, Germina, mis on suisa 100%bambuslõng. Mulle väga need lõngad meeldivad, nad on pehmed ja kerge läikega. Pikkust on kutsudel ca. 15 cm, üks pojake tuleb ka! Valminud on ka muster/juhend sellele koerale.



Kasutasin 2mm heegelnõela, turvasilmi ja turvanina. Täiteks kerakiudu ja lambavilla.
Ma üldjuhul ise kasutan oma uute disainide loomisel võimalikult lihtsaid silmi, tavapäraselt suisa musti ja ei lisa suurt midagi. Miks? Esiteks, siis tuleb mänguasja ehedus parimal kujul esile ja teiseks, siis on minu õpetuse järgi võimalik juba ise lisada natukene huvitavamaid silmi, pisut kangast kehale, väikest vilditud süda, litreid jms.Samuti saab vahetada värve ja saavutada nii taaskord uus tulemus!

Pruun variant

Roosa variant

Ja hõikan veel korra, et kes soovib proovida ise mänguasju heegeldada, siis kahes eelmises postituses on kogu info laupäeval asetleidva kursuse kohta. On veel kohti, ootan huvilisi rõõmuga! Teeme päeva täis heegeldamist ja valmistame mänguasju!

3 kommentaari:

  1. "Õudsalt" armsad kutsid! Kui koerafännist pojal juba poleks sarnast "lapikut" pruunivalgekirjut kaltsupoe mängukoera, lendaks minult vist üks tellimus. :)

    VastaKustuta
  2. Kas nendel kutsudel on juhendid ka? Ütlen siis ka et nad on imearmsad loomakesed:)))) Tahaksin et mul oleks ka neid....:)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tere, on küll, see on tasuline juhend, olemas ka eesti keeles, kui on huvi, võib minuga meili teel ühendust võtta!

      Kustuta

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails