Lehed

laupäev, 9. veebruar 2013

Mao-aasta: amigurumi uss-madu õpetus

Tere ka uuel aastal.
Homme, 10.veebruar algab mao-aasta, mida kutsutakse ka musta-ja veemao aastaks.
Otselink tasuta mustri allalaadimiseks on siin:
Tehke üks tore kingitus uue saabuva aasta puhul mõnele sõbrale!

Ka mina tegin ühe uue uss-mao, sedapuhku sinise ja heegeldasin sisse ka ühe samalaadses värvitoonis triibu, mis siis keerleb ümber ussi keha (amigurumi heegeldamise omapära, kuna heegeldatakse ringselt, siis nt. triip hakkab keerlema spiraalselt).
Kasutasin Madame Tricote Germina 100% bambusviskoos lõnga, mis on läikega lõng.
Ma heegeldasin, nagu tavaliselt ikka, nr.2 heegelnõelaga ja tegin sedapuhku maokese veidi pikema, sest lõnga oli 50g ja ma tahtsin selle kõik ära kasutada. Silmad on käsiti maalitud minu enda poolt ja tehtud hästi vesise ilmega ja ma lisasin ka kaks pärlit kummalegi silmale (kusjuures need pärlid on esimese Eesti Vabariigi aegsed).
Kuna ma olen varasemalt ühe musta mao juba teinud, siis ma tegin sinise just seepärast, et olen ise veevalaja.


Veel tasuta mustreid leiad Amigurumikoolist.

Kohe järgmises postituses räägin ka 16.veebruaril asetleidvast amigurumi kursusest.

Siinkohal on hea meenutada nii sõnas kui pildis Naiskodukaitse Keila jaoskonnas toimunud ühisheegeldamist, et olla valmis mao-aastaks.

Aet (minu kursusel varem osalenu), kes selle kursuse välja pakkus, heegeldas kodus juba ühe mao näidiseks valmis, samuti on vasakul paista ka tema tehtud tigu ja algust saav krokodill. Ja paremal pool meie "saak" - kodus jätkati.

Naised on hästi keskendunud, nagu peab, minul suu naerul:) Kuigi oli inimesi, kes polnud pärast kooli enam heegeldanud, millest pikki aastaidki juba möödas, said kõik kenasti hakkama ja mõni sai ehk heegeldamise pisiku ka:)

Meie noorim osaleja - väga tubli!


Veetsime toreda pühapäeva ja kuigi õues oli külm, oli meil soe ja hubane.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails