Lehed

reede, 29. jaanuar 2010

Amigurumi hiir


Amigurumi kunst (heegeldatud väiksed mänguasjad jms.) tasub kindlasti avastamist. Esimeseks tööks hiir, selline peosuurune mänguasi. Silmad võiksid olla küll tumedatest pärlitest, aga neid mul hetkel polnud, seega tuli heledate silmadega. Nii ka armas.




4 kommentaari:

  1. Ma ei suuda aru saada, kuidas on võimalik nii pisikesi asju teha. Proovisin ka. Read läksid sassi ja näpud krampi. Imetlen Sind.

    VastaKustuta
  2. Karin, tänud!
    Et read ei läheks sassi ja näpud krampi, võta ehk veel jämedam lõng, et oleks hea heegelsilmi jälgida. Ridade meelespidamiseks võid kasutada kontrastvärvi lõngajuppi, mille siis vastavalt ühelt realt tõstad edasi järgmisse. On olemas ka nn. haakkinnitused, sellised plastmassist, et oleks teada rea algus. Proovi veel:)!
    Mulle väga hetkel need tikutopsisuurused meeldivad:)
    Eile sain ka tagasisidet juba valmistööst:
    http://tallitydrukud.blogspot.com/2010/10/amigurumi-hiir.html
    Meeldiv vaadata:)
    Muidugi oleks vahva ja tore seda kõike otse õpetada. Võib olla mul see soov ka täitub.

    VastaKustuta
  3. Proovisin. Hiireke on valmis. Päris armas loomake, kes leiab pesa minu võtmekimbus :)

    VastaKustuta
  4. Väga tore:)
    Mulle võib pilte saata, ma paneksin nad kõik heameelega üles - kuidas tööd on õnnestunud.

    VastaKustuta

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails