Lehed

laupäev, 30. jaanuar 2010

Inglid, kingitus leeripäevaks


Soomes on kombeks, et kõik lapsed teevad läbi leeri, nad on siis umbes 14-15 aastat vanad. Samuti on kombeks kinkida sellel puhul mingi mälestusese. Mõtlesin, et võiks midagi ise teha, midai, mis on jääva väärtusega. Sellest mõttest sündis maal, millel on inglid peal. Minu tehtud inglid on alati sellised lihtsad ja nii nad meeldivadki mulle kõige enam. Olen proovinud ka teistsuguseid, aga olen jõudnud tõdemuseni, et lihtsuses peitub võlu. Sellisena nad minu juurde ka esimesena tulid, juba mõned aastad tagasi. Leerilapsele väga kingitus meeldis ja see oni kõige tähtsam, sest nüüd on sellel maalil oma eriline lisaväärtus. Õlimaal, maalitud puidust lõuendile, ca 1m x 1m.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails