Lehed

reede, 30. detsember 2011

Vilditud istumisalus - "Hubane kodu" detsember

"Hubane kodu" projekti viimane töö, mis valmis küll varem, aga nüüd on ta kodus juba mitu kuud oma eesmärki täitnud ja seega väärib aasta viimase tööna veel kirjapanekut.
Minu esimene viltimine, esimene kokkupuude üldse viltimisega, koolitöö. Lähtutud mandala süsteemist. Teppisin ka ruudukesed ja ringikesed. Väga soe ja mõnus. Olin üllatunud. Suhtumine viltimisse on hetkel selline, et selle puhul meeldivad mulle, vastupidiselt heegeldamisele, just suured tööd, ikka istumisalused, vaibad ja seinakatted jms. Seal tuleb vildiilu kenasti esile, minu meelest. Minu väga armas koolikaaslane: Mareli Rannap, mulle see vaip väga meeldib. Ja loomulikult meie enda mentori Liisa Kallami tööd. Selles valdkonnas meeldib mulle suurelt mõelda:)


(foto:Helen Vaher)
Võttes nüüd kokku "Hubase kodu" projekti, siis ma ütlen nii, et esiotsa arvasin, et sellest tuleb kohe kodu kaunistamise aasta, siis tõdesin aga, et huvitavamad ja vajalikumad tööd minu kodule on hoopis praktilised lahendused. Nt., mulle meeldis väga sokisahtli töö: sokisahtel korda! Kaunistustest meeldis mulle enim: 3D maaling Wc-sse: seinamaaling . Praktilisuse all mõtlen just seda, mis teeb kodu mugavamaks ja ökonoomsemaks, nt. mul on vaja veel diivanivahedesse midagi mõelda, et kui lapsed mängivad pisiautodega, ei kaoks nad esimese sõidutamisega diivani alla, jne. jne. Tööd jätkub ja tore projekt oli! Omal käel tuleb jätkata!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails